Сучасні форми навчання лікарів загальної практики–сімейної медицини в умовах реформування медичної галузі
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
З огляду на реформування медичної галузі у статті представлений сучасний погляд на проблему належної підготовки сімейних лікарів з питань фтизіатрії в короткі терміни, що передбачено програмою. Проведено аналіз методик інтерактивного навчання, що можуть використовуватись для вирішення цієї проблеми, та наявного досвіду їхнього використання у підготовці лікарів загальної практики на кафедрі фтизіатрії і пульмонології ДЗ «ЗМАПО МОЗ України».
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторське право, а також надають журналу право першого опублікування оригінальних наукових статей на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, що дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства твору та першої публікації в цьому журналі.
Посилання
Агранович Н.В. Мотивация повышения психолого-педагогических компетенций преподавателя для обеспечения инновационного подхода непрерывного медицинского образования на современном этапе / Н.В. Агранович, А.Б. Ходжаян // Современные проблемы науки и образования. – 2013. – No 2. – [Інтернет ресурс: https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=8888].
Артюхина А.И., Чумаков В.И. Интерактивные методы обучения в медицинском ВУЗе: Учебное пособие. – К.: Волгоград, 2011. – 32 с.
Даценко І.Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом «неврологія» / І.Б. Даценко, Т.А. Літовченко // Медична освіта. – 2011. – No 3. – С. 73–75.
Скибицкий В.В. Использование современных технологий для качественной подготовки врача-терапевта / В.В. Скибицкий, Н.И. Олейник, Ю.Г. Звягинцева // Соврем. проблемы науки и образования. – 2009. – No 4, прил. No 1. – С. 140–141.
Методы эффективного обучения взрослых: Учебно-методическое пособие. – K.: Москва-Берлин, Transform, 1998. – 124 с.
Шуматов В.Б. Формирование умений и навыков в системе профессиональной компетенции студентов в медицинском вузе / В.Б. Шуматов, Е.В. Крукович, А.Я. Осин, Н.Г. Садова // Тихоокеанский медицинский журнал. – 2010. – No 4. – С. 82–86.
Ходжаян А.Б. Особенности организации эффективной самообразовательной деятельности студентов в медицинском вузе / А.Б. Ходжаян, Н.В. Агранович // Фундаментальные исследования. – 2011. – No 11 (1). – С. 149–153.
Наказ МОЗ України No 620 від 04.09.2014 р. «Уніфікований клінічний протокол первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги дорослим «Туберкульоз».