Сучасні форми навчання лікарів загальної практики–сімейної медицини в умовах реформування медичної галузі

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ю. В. Просвєтов
А. Ю. Гусарова
А. В. Левіч
С. С. Барінов

Анотація

З огляду на реформування медичної галузі у статті представлений сучасний погляд на проблему належної підготовки сімейних лікарів з питань фтизіатрії в короткі терміни, що передбачено програмою. Проведено аналіз методик інтерактивного навчання, що можуть використовуватись для вирішення цієї проблеми, та наявного досвіду їхнього використання у підготовці лікарів загальної практики на кафедрі фтизіатрії і пульмонології ДЗ «ЗМАПО МОЗ України».

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Просвєтов, Ю. В., Гусарова, А. Ю., Левіч, А. В., & Барінов, С. С. (2016). Сучасні форми навчання лікарів загальної практики–сімейної медицини в умовах реформування медичної галузі. Сімейна Медицина, (1(63), 30–31. https://doi.org/10.30841/2307-5112.1(63).2016.101822
Розділ
Актуальні теми
Біографії авторів

Ю. В. Просвєтов, ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»

Ю.В. Просвєтов

А. Ю. Гусарова, ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»

А.Ю. Гусарова

А. В. Левіч, ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»

А.В. Левіч

С. С. Барінов, ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України»

С.С. Барінов

Посилання

Агранович Н.В. Мотивация повышения психолого-педагогических компетенций преподавателя для обеспечения инновационного подхода непрерывного медицинского образования на современном этапе / Н.В. Агранович, А.Б. Ходжаян // Современные проблемы науки и образования. – 2013. – No 2. – [Інтернет ресурс: https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=8888].

Артюхина А.И., Чумаков В.И. Интерактивные методы обучения в медицинском ВУЗе: Учебное пособие. – К.: Волгоград, 2011. – 32 с.

Даценко І.Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом «неврологія» / І.Б. Даценко, Т.А. Літовченко // Медична освіта. – 2011. – No 3. – С. 73–75.

Скибицкий В.В. Использование современных технологий для качественной подготовки врача-терапевта / В.В. Скибицкий, Н.И. Олейник, Ю.Г. Звягинцева // Соврем. проблемы науки и образования. – 2009. – No 4, прил. No 1. – С. 140–141.

Методы эффективного обучения взрослых: Учебно-методическое пособие. – K.: Москва-Берлин, Transform, 1998. – 124 с.

Шуматов В.Б. Формирование умений и навыков в системе профессиональной компетенции студентов в медицинском вузе / В.Б. Шуматов, Е.В. Крукович, А.Я. Осин, Н.Г. Садова // Тихоокеанский медицинский журнал. – 2010. – No 4. – С. 82–86.

Ходжаян А.Б. Особенности организации эффективной самообразовательной деятельности студентов в медицинском вузе / А.Б. Ходжаян, Н.В. Агранович // Фундаментальные исследования. – 2011. – No 11 (1). – С. 149–153.

Наказ МОЗ України No 620 від 04.09.2014 р. «Уніфікований клінічний протокол первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги дорослим «Туберкульоз».