Organization of Sociological Surveys of Patients/Their Representatives and Medical Personnel in Health Care (Guidelines)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstract
Organization of sociological surveys of patients/their representatives and medical personnel in health care (Guidelines).
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain the copyright and grant the journal the first publication of original scientific articles under the Creative Commons Attribution 4.0 International License, which allows others to distribute work with acknowledgment of authorship and first publication in this journal.
References
Вергай Н.С. Очерк основных категорий и законов науки логики Гегеля и их комментарии / Вергай Н.С. – Черкассы, 2010. – 170 с.
Визначення компетенції в оцінці якості підготовки фахівців у системі безперервного професійного розвитку лікарів / Ю.В. Вороненко, А.М. Сердюк, О.П. Мінцер [та ін.]. // Україна. Здоров’я нації. – 2007. – № 1. – С. 37-41.
Герасимов Б.Н. Управление качеством: Учебное пособие. – 2-е изд. / Герасимов Б.Н., Злобина Н.В., Спиридонов С.П. – М.: КноРус, 2007. – 272 с.
Дзяк Г.В. Підходи до визначення стратегії підвищення якості медичного обслуговування в Україні, гармонізовані з загальноєвропейськими методами / Г.В. Дзяк, В.М. Лехан, Л.В. Крячкова // Медичні перспективи. – 2010. – Том XV. – № 1. – С. 6-9.
Зайцев В.М. Прикладная медицинская статистика: Учебное пособие / Зайцев В.М., Лифляндский В.Г., Маринкин В.И. – Спб: ООО «Издательство ФОЛИАНТ», 2006. – С. 12-33.
Зюков О.Л. Сучасні підходи до визначення змісту поняття «Якість медичної допомоги» / О.Л. Зюков // Охорона здоров’я України. – 2007. – № 3–4. – C. 54-59.
Національний стандарт України. Системи менеджменту якості. Настанови щодо поліпшування процесів в організаціях охорони здоров’я (IWA 1:2005; ДСТУ IWA 1:2007) – К: Держспоживстандарт України, 2008. – 83 с.
Національний стандарт України. Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004; ДСТУ ISO 10002:2007). – К: Держспоживстандарт України, 2008. – 26 с.
Опыт использования анкетирования пациентов для оценки качества медицинской помощи / В.К. Юрьев, Н.Е. Арефьева, Т.А. Волкова [и др.] // Социология медицины. – 2007. – № 2. – С. 28-30.
Паніна Н.В. Технологія соціологічного дослідження: Курс лекцій / Паніна Н.В. – К., 2007. – 320 с.
Про затвердження Тимчасового типового переліку бюджетних програм та результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі «Охорона здоров’я» для пілотних проектів у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві / МОЗ України – Офіц. вид. – 2011. – 347. – (Нормативний документ МОЗ України. Наказ). — [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.moz.gov.ua/ua/portal/dn_20110608_347.html – Назва з екрану.
Решетников А.В. Основы построения медико-социологического мониторинга в системе обязательного медицинского страхования / А.В. Решетников // Социология медицины. – 2009. – № 1. – С. 3-11.
Смехнова Г.П. Основы прикладной социологии: Учебное пособие / Смехнова Г.П. – М.: Вузовский учебник, 2008. – 240 с.
Coulter A. Patients’ experiences with hospital care in five countries / A. Coulter, PD. Cleary // Health Aff. – 2001. – № 20. – P. 24-52.
Donabedian A. The quality of care: how can it be assessed? / A. Donabedian // JAMA. – 1988. – Vol. 260. – P. 1743-1748.
Jenkinson C. The Picker Patient Experience Questionnaire: development and validati on using data from in-patient surveys in five countries / C. Jenkinson, A. Coulter, S. Bruster // Международный журнал качества медицинской помощи, – 2002. – № 14. – С. 353-358.