Організація соціологічних опитувань пацієнтів/їх представників і медичного персоналу у закладах охорони здоров’я
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Організація соціологічних опитувань пацієнтів/їх представників і медичного персоналу у закладах охорони здоров’я
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторське право, а також надають журналу право першого опублікування оригінальних наукових статей на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, що дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства твору та першої публікації в цьому журналі.
Посилання
Вергай Н.С. Очерк основных категорий и законов науки логики Гегеля и их комментарии / Вергай Н.С. – Черкассы, 2010. – 170 с.
Визначення компетенції в оцінці якості підготовки фахівців у системі безперервного професійного розвитку лікарів / Ю.В. Вороненко, А.М. Сердюк, О.П. Мінцер [та ін.]. // Україна. Здоров’я нації. – 2007. – № 1. – С. 37-41.
Герасимов Б.Н. Управление качеством: Учебное пособие. – 2-е изд. / Герасимов Б.Н., Злобина Н.В., Спиридонов С.П. – М.: КноРус, 2007. – 272 с.
Дзяк Г.В. Підходи до визначення стратегії підвищення якості медичного обслуговування в Україні, гармонізовані з загальноєвропейськими методами / Г.В. Дзяк, В.М. Лехан, Л.В. Крячкова // Медичні перспективи. – 2010. – Том XV. – № 1. – С. 6-9.
Зайцев В.М. Прикладная медицинская статистика: Учебное пособие / Зайцев В.М., Лифляндский В.Г., Маринкин В.И. – Спб: ООО «Издательство ФОЛИАНТ», 2006. – С. 12-33.
Зюков О.Л. Сучасні підходи до визначення змісту поняття «Якість медичної допомоги» / О.Л. Зюков // Охорона здоров’я України. – 2007. – № 3–4. – C. 54-59.
Національний стандарт України. Системи менеджменту якості. Настанови щодо поліпшування процесів в організаціях охорони здоров’я (IWA 1:2005; ДСТУ IWA 1:2007) – К: Держспоживстандарт України, 2008. – 83 с.
Національний стандарт України. Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях (ISO 10002:2004; ДСТУ ISO 10002:2007). – К: Держспоживстандарт України, 2008. – 26 с.
Опыт использования анкетирования пациентов для оценки качества медицинской помощи / В.К. Юрьев, Н.Е. Арефьева, Т.А. Волкова [и др.] // Социология медицины. – 2007. – № 2. – С. 28-30.
Паніна Н.В. Технологія соціологічного дослідження: Курс лекцій / Паніна Н.В. – К., 2007. – 320 с.
Про затвердження Тимчасового типового переліку бюджетних програм та результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі «Охорона здоров’я» для пілотних проектів у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві / МОЗ України – Офіц. вид. – 2011. – 347. – (Нормативний документ МОЗ України. Наказ). — [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.moz.gov.ua/ua/portal/dn_20110608_347.html – Назва з екрану.
Решетников А.В. Основы построения медико-социологического мониторинга в системе обязательного медицинского страхования / А.В. Решетников // Социология медицины. – 2009. – № 1. – С. 3-11.
Смехнова Г.П. Основы прикладной социологии: Учебное пособие / Смехнова Г.П. – М.: Вузовский учебник, 2008. – 240 с.
Coulter A. Patients’ experiences with hospital care in five countries / A. Coulter, PD. Cleary // Health Aff. – 2001. – № 20. – P. 24-52.
Donabedian A. The quality of care: how can it be assessed? / A. Donabedian // JAMA. – 1988. – Vol. 260. – P. 1743-1748.
Jenkinson C. The Picker Patient Experience Questionnaire: development and validati on using data from in-patient surveys in five countries / C. Jenkinson, A. Coulter, S. Bruster // Международный журнал качества медицинской помощи, – 2002. – № 14. – С. 353-358.