Актуальні акценти оптимізації виробничої практики студентів V курсу вищих медичних закладів України
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Мета дослідження: підвищення ефективності практичної підготовки сімейного лікаря під час амбулаторної виробничої практики студентів V курсу.
У статті висвітлено нові підходи до оптимізації підготовки фахівців із загальної практики-сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Наводиться досвід впровадження нових методик курації викладачами виробничої практики студентів V курсу. Проаналізовано проблемні питання їхньої практичної роботи за результатами добровільного анонімного анкетування.
Висновки. 1. Розширення та зміцнення наявних клінічних практичних баз і залучення нових баз у центрах первинної медичної допомоги (ПМД), особливо у сільській місцевості, забезпечить оптимізацію проходження студентами амбулаторної лікарської практики. 2. Включення до програми амбулаторної виробничої практики питань економіки закладів охорони здоров’я ПМД, медичного права, менеджменту і маркетингу сприятиме адаптації випускників до нових соціально-економічних умов під час реформування системи охорони здоров’я.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторське право, а також надають журналу право першого опублікування оригінальних наукових статей на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, що дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства твору та першої публікації в цьому журналі.
Посилання
Підходи до підготовки сімейних лікарів в Україні та країнах Європи / Ю.В. Вороненко, О.Г. Шекера, В.І. Ткаченко [та ін.] // Український медичний часопис. – 2014. – № 3. – С. 101–103.
Бабінець Л.С., Боровик І.О., Корильчук Н.І. Сімейна медицина: у 3 кн.: підручник. Кн. 2. Симптоми і синдроми у клініці внутрішніх хвороб / Л.С. Бабінець, О.М. Барна, С.В. Білецький та ін.; за ред. О.М. Гиріної, Л.М. Пасієшвілі. – К.: ВСВ «Медицина», 2016. – 456 с. Для студентів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, лікарів-інтернів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина».
Запорожан В.М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря / В.М. Запорожан // Медична освіта. – 2014. – № 2. – С. 38–40.
Бабінець Л.С. Актуальні аспекти європейських клінічних протоколів (Фінляндія) у викладанні сімейної медицини на додипломному рівні: загальні положення про артеріальну гіпертензію, діагностика, немедикаментозні заходи // «Сімейна медицина». – 2018. – № 4 (78). – С. 24–28.
Щорічна доповідь про стан здоров’я населення, санітарно-епідемічну ситуацію та результати діяльності системи охорони здоров’я України. 2016 рік / ред. В.В. Шафранський. – К.: МОЗ України, ДУ «УІСД МОЗ України», 2017. – 516 с.