Практична підготовка лікарів у системі післядипломної освіти
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті висвітлено досвід підготовки практичних лікарів у системі післядипломної освіти. Автори пропонують удосконалення практичної підготовки фахівців. Викладання програмного матеріалу здійснюється шляхом активізації знань слухачів як ретроспективних, побудованих на базі міждисциплінарних знань, так и нових, які слухачі отримують під час практичного заняття від викладача і самостійного мислення.
Ефективність засвоєння курсу значно підвищується за рахунок застосування мультимедійних технологій, перевагами яких є одночасне використання декількох каналів сприйняття слухачів – активізація візуального каналу, можливості створення динамічних наочних навчальних матеріалів, тривимірної візуалізації навчальних об’єктів тощо. Пропонуються оптимальні схеми проведення практичних занять для циклів інтернатури, спеціалізації.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторське право, а також надають журналу право першого опублікування оригінальних наукових статей на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, що дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства твору та першої публікації в цьому журналі.
Посилання
Aronson L. Twelve tips for teaching reflection at all levels of medical education. Medical Teacher; 2011, vol. 33, no. 3, pp. 200–205.
Cook D.A., Beckman T.J., Bordage G. Quality of reporting of experimental studies in medical education: A systematic review. Med. Educ. 2007, vol. 41, pp. 737–745.
Gibbs T., Durning S., Artino A.R. Theories in medical education: Towards creating a union between educational practice and research traditions. Medical Teacher. 2011, vol. 33, no. 3, pp. 183–187.
Gruppen L.D. Is medical education research “hard” or “soft” reseach? Adv. Health Sci. Educ. Theory Pract. 2008, vol. 13, no. 1, pp. 1–2.
Lewkonia R. Patient rights and medical education: Clinical principles. Medical Teacher, 2011, vol. 33, no. 5, pp. 392–396.
Lindgren S., Gordon D. The doctor we are educating for a future global role in health care. Medical Teacher. 2011, vol. 33, no. 7, pp. 551–554.
Lindgren S., Brannstrom T., Hanse E. et al. Medical Education in Sweden. Medical Teacher. 2011, vol. 33, no. 7, pp. 798–803.
Pericleous S. Undergraduate medical education in Cyprus: The introduction of two medical schools. Medical Teacher, 2011, vol. 33, no. 7, pp. 530–534.
Solomon P. Student perspectives on patient educators as facilitators of interprofessional education. Medical Teacher, 2011, vol. 33, no. 10, pp. 851–853.
Tavakol M., Dennick R. Post examination analysis of objective test. Medical Teacher. 2011, vol. 33, no. 6, pp. 455–458.
Turkeshi E. Medical education in Albania: Challenges and opportunities. Medical Teacher. 2011, vol. 33, no. 5, pp. 437–442.
Vydyborets S.V., Gaidukova S.M. Sovremennaja lekzija v medizinskom poslediplomnom obrasovanii [Modern lecture in medical postgraduate education] Hematologija. Transfusiologija. Vostochnaja Evropa. 2015, no 3(03), pp. 85–90.
Vydyborets S.V., Gaidukova S.M., Guseva S.A. et al. Rol’ lekziji u meduchnij pisljadyplomnij osviti [The role of lecture in medical post–graduate educaton]. Ukrajinskij zurnal gematologii i transfusiologii. 2012, no. 6(17), pp. 5–8.
Vydyborets S.V., Gaidukova S.M., Guseva S.A. et al. Vidy seminarskich zanjat’ u meduchnij pisljadyplomnij osviti [The types of seminars in medical post–graduate educaton]. Ukrajinskij zurnal gematologii i transfusiologii. 2012, no. 1(12), pp. 17––20.
Vydyborets S.V., Sergienko O.V. Suchasnyj stan pidgotovky likariv za fahom “transfuziologija” v Ukrajini [The current state of physicians training in the specialty “transfusiology” in Ukraine] Ukrajinskij zurnal gematologii i transfusiologii. 2012, no. 6(17), pp. 9–12.