Досвід використання інтерактивних методів навчання у підготовці лікарів інтернів зі спеціальності «Загальна практика– сімейна медицина»

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

В. Ф. Орловський
С. І. Бокова

Анотація

У статті висвітлено досвід використання мультимедійних технологій та інноваційних методів навчання, таких, як робота в малих групах, кейс метод, семінари-дискусії, рольові ігри, мозкові атаки у підготовці лікарів інтернів зі спеціальності «Загальна практика–сімейна медицина». Акцентовано увагу на найбільш ефективних методиках викладання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Орловський, В. Ф., & Бокова, С. І. (2017). Досвід використання інтерактивних методів навчання у підготовці лікарів інтернів зі спеціальності «Загальна практика– сімейна медицина». Сімейна Медицина, (3(71), 77–79. https://doi.org/10.30841/2307-5112.3(71).2017.116572
Розділ
На допомогу практикуючому лікарю
Біографії авторів

В. Ф. Орловський, Сумський державний університет

V.F. Orlovsky

С. І. Бокова, Сумський державний університет

S.I. Bokova

Посилання

Вороненко Ю.В. Підходи до підготовки сімейних лікарів в Україні та країнах Європи / Ю.В. Вороненко, О.Г. Шекера, В.І. Ткаченко. // Український медичний часопис. – 2014. – No 3. – С. 116–120.

Необхідність оновлення навчальної програми додипломної медичної освіти у зв’язку з пріоритетністю загальної практики–сімейної медицини / Л.С. Бабінець, І.О. Боровик, Н.І. Корильчук та ін. // Сімейна медицина. – 2016. – No 4. – С. 118–119.

Еспенбетова М.Ж. Роль кафедры семейной медицины в подготовке семейных врачей и эффективность обучения с использованием инновационных технологий образования / М.Ж. Еспенбетова, А.У. Нуртазина. // Российский семейный врач. – 2008. – No 2. – С. 44–46.

Колесник Ю.М. Шляхи оптимізації підготовки лікарів загальної практики–сімейної медицини на додипломному етапі відповідно до наскрізної програми / Ю.М. Колесник, Ю.М. Нерянов, Н.С. Михайловська. // Запоріжський медичний журнал. – 2014. – No 1. – С. 109–112.

Шаяхметова А.А. Инновационные методы обучения преподавателя высшей школы [Електронний ресурс] / А.А. Шаяхметова. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://repository.enu.kz/bitstream/handle/123456789/4741/innovacionnye-metody-obucheniya-prepodavatelya.pdf.

Инновационные методы обучения в высшей школе: проектно-риентированный, проблемный, поисковый и другие методы [Електронний ресурс] // Нижний Новгород. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://www.unn.ru/site/images/docs/cko/sbornik2014.pdf.

Михайловська Н.С. Сучасні аспекти підготовки лікарів загальної практики у вищих навчальних закладах / Н.С. Михайловська. // Здоров`я дитини. – 2014. – No 2. – С. 137–139.

Колесник Ю.М. Проблеми та перспективи підготовки сімейних лікарів на додипломному етапі / Ю.М. Колесник, В.Д. Сиволап, Н.С. Михайловська. // Патология. – 2013. – No 1. – С. 7–9.

Стрільчук Л.М. Якісна підготовка лікаря загальної практики – сімейної медицини – запорука успішності медичної реформи (огляд) / Л.М. Стрільчук, І.В. Шумлянський, Л.А. Ільницька. // Практикуючий лікар. – 2015. – No 2. – С. 75–77.

Свінціцький А.С. Навчання лікарів упродовж професійного життя – вимога часу / А.С. Свінціцький // Практикуючий лікар. – 2014. – No 1. – С. 101–105.

Сайт бібліотеки Сумського державного університету [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://library.sumdu.edu.ua/undefined/.