Застосування методики "Стандартизований пацієнт" у післядипломному навчанні лікарів загальної практики–сімейної медицини

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

О. М. Хвисюк
В. Г. Марченко
О. А. Цодікова
О. М. Корж
Н. В. Горецька

Анотація

У статті обговорюються інноваційні шляхи реалізації компетентнісної моделі навчання лікарів загальної практики-сімейної медицини. Розглядаються дискусійні питання перспективи впровадження технології «Стандартизований пацієнт» із залученням професійних акторів на післядипломному етапі освіти лікарів різних спеціальностей.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Хвисюк, О. М., Марченко, В. Г., Цодікова, О. А., Корж, О. М., & Горецька, Н. В. (2017). Застосування методики "Стандартизований пацієнт" у післядипломному навчанні лікарів загальної практики–сімейної медицини. Сімейна Медицина, (1(69), 161–162. https://doi.org/10.30841/2307-5112.1(69).2017.103348
Розділ
Неперервна професійна освіта лікарів
Біографії авторів

О. М. Хвисюк, Харківська медична академія післядипломної освіти

O.M. Khvysyuk

В. Г. Марченко, Харківська медична академія післядипломної освіти

V.G. Marchenko

О. А. Цодікова, Харківська медична академія післядипломної освіти

O.A. Tsodikova

О. М. Корж, Харківська медична академія післядипломної освіти

O.M. Korzh

Н. В. Горецька, Харківський національний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського

N.V. Goretska

Посилання

Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О.М. Хвисюк, В.Г. Марченко, В.В. Жеребкін [та ін.] // Медична освіта. – 2014. – № 4. – С. 124–127.

Обгрунтування впровадження стимуляційних технологій на післядипломному етапі ступінчастої системи практично#орієнтованого навчання лікарів загальної практики–сімейної медицини / О.М. Хвисюк, В.Г. Марченко, О.А. Цодікова [та ін.] // Проблеми сучасної медичної науки та освіти. – 2015. – № 13. – С. 6–9.

Симуляции в системе медицинского образования. Создание программы симуляционного обучения : Руководство AMEE № 50 // Пер. с англ.; под ред. З.З. Балкизова. – [Электронный режим]. — Режим доступа: http://medobr.ru/ru/jarticles/28.html?SSr=3701332d9a0820c4e88227c_20c41bf0.

Advanced practice nursing students: pilot test of a simulation scenario / B. Walton-Moss, S. O’Neill, W. Holland [et al.] // Collegian. – 2012. – Vol. 19 (3). – Р. 171–176.

Comparison of high# and low equipment delity during paediatric simulation team training: a case control study / L. Meurling, L. Hedman, K.J. Lidefelt [et al.] // BMC Med. Educ. – 2014. – Oct. – Vol. 18, № 14. – P. 221.

Lopreiato J.O. Simulation-based medical education in pediatrics / J.O. Lopreiato, T. Sawyer // Acad. Pediatr. – 2015. – Мar.-Apr. – Vol. 15 (2). – Р. 134–42.

Simulation in healthcare education: a best evidence practical guide / I. Motola, L.A. Devine, H.S. Chung [et al.] // AMEE Guide No. 82. SBMed Teach. – 2013. – Oct. – Vol. 35 (10). – Р. 511–530.

Teacher-made models: the answer for medical skills training in developing countries? / T.Q. Tran, A. Scherpbier, J. Van Dalen, P.E. Wright // BMC Med Educ. – 2012. – Oct. – Vol. 19, № 12. – Р. 98.

Velde B.P., Lane H., Clay M. (2009). Hands on Learning: The Use of Simulated Clients in Intervention Cases. J Allied Health, Spring. – 38 (1). – Р. 17– 21.